Cégünknél a Rubi termékeknek a következő módon történhet a szállítása. A rendszer automatikusan felajánlja Neked a választható szállítási lehetőségeket a termék kosárba helyezését követően, amelyből a számodra legmegfelelőbbet választhatod.
Szállítási díjainkat úgy alakítottuk ki, hogy azok kizárólag a kiválasztott termék(ek) súlyától függjenek.
A megrendelt áruk kiszállítását az MPL futárszolgálat végzi, mely előzetes egyeztetés nélkül - hacsak a Vevő ezt külön nem kéri - történik munkanapokon 08:00- 17:00 között. A szállítási díjakat a rendszer automatikusan számolja, arról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt tájékoztatást kap, kivéve az egyedi szállítási módot, ahol rendelést követően telefonon történik az egyeztetés.
Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
A címzettek kérhetik a csomag ismételt házhoz kézbesítését. Ezt az MPL díj ellenében látja el a sikertelen kézbesítési kísérlet miatt letétbe helyezett és a postán maradóra címzett küldemények vonatkozásában.
A futárszolgálatról további információkat az alábbi linken talál:
Amennyiben csomagautomatába rendeled csomagod, azt a nap 24 órájában, az országszerte kihelyezett automatákban bármikor átveheted. A csomag érkezéséről a Magyar Posta SMS-ben értesít, amelyben megtalálod azt a kódot is, amely a rekesz kinyitásához szükséges. Küldeményed a csomagautomata 2 napig tárolja. Ha mégsem tudnád átvenni 2 nap alatt, akkor átszállítja egy közeli postára 5 nap megőrzésre, amelyről újabb SMS értesítőt kapsz.
Fontos! Csomagautomatánál történő fizetés csak bankkártyával vehető igénybe.
A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így munka előtt és után is elhozhatod csomagod. A küldemény érkezéséről a Magyar Posta SMS-ben vagy e-mailben értesít. A csomagot kérése szerint 5 vagy 10 napig megőrzik. Az átvételi pontok könnyen megközelíthetők, a kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
Helyszínen történő fizetés esetén készpénzzel és a pontok legnagyobb részében bankkártyával is fizethetsz.
Az ország legkiterjedtebb hálózatával több mint 2500 helyen veheted át a postán a csomagod, így annak átvételét összekötheted más postai ügyek intézésével is. Kérésed szerint 5 vagy 10 napig megőrzik csomagod, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz. A küldemény megérkezéséről a Magyar Posta SMS-ben vagy e-mailben értesít.
Az átvételi helyszínen történő fizetés esetén készpénzzel és bankkártyával is fizethetsz.
Minden megrendelés esetén lehetőség van személyes átvételre.
A RUBI kereskedést itt találod:
További információ:
Az egyedi szállítási móddal történő kiszállítási esetekben az Eladó a megrendelést követően felveszi a Vevővel a kapcsolatot, tájékoztatja a szállítás költségeiről, illetve pontosítja az egyedi szállítási mód miben létét illetően. Ekkor a Vevőnek lehetősége van eldönteni, hogy adott feltételekkel kéri e a rendelés kiszállítását, dönthet úgy, hogy visszalép a rendeléstől, amit káros jogkövetkezmények nélkül megtehet.
Amennyiben adott feltételekkel is kéri a megrendelés kiszállítását, úgy két darab számlát fog kapni. Az egyiken a termékek ára, csomagolásának költségei szerepelnek, míg a másikon az egyeztetett, e-mailben visszaigazolt szállítási költség kerül feltüntetésre.
A termék kiválasztásával, a megrendelések elküldésével és visszaigazolásával, valamint a fizetési feltételekkel kapcsolatos információkat a bal oldali menüpontokban találod.
Általában 1-3 munkanap, amennyiben a megrendelt termék van raktáron! Előfordulhat, hogy a megrendelés feladásának időpontjában az adott termék rendelhetőként jelenik meg, de az esetleg már elfogyott és csak a frissítések átfutási ideje miatt tűnik raktáron lévőnek, ebben az esetben telefonos értesítést kapsz.